Vásárlási szabályok

1. Böngészés a Webáruházban:

Kedves vásárlóink, termékeinket elsősorban Magyarország és az EU területére szállítjuk, de a világ bármely pontjára eljuttatjuk a kért terméket. (Ezügyben kérjük egyedileg egyeztessen kollégáimmal.)


Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében márkák szerint soroltuk be. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFA-val együtt tüntetjük fel! A termék nevére, képére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik.

2. Keresés:

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. A képernyő bal oldalán felül kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Tel: +36 20 4 960 360. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt termékek raktáron vannak-e vagy mennyi idő alatt tudjuk beszerezni.

3. Vásárlás az Áruházban:

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a Kosárba gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.
A kosarat 72 óráig el is mentheti, és közben bármikor folytathatja a vásárlást.

A kosár tartalma:

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Kérjük a pénztárnál ellenőrizze, hogy megfelelő mennyiségű áru van-e a kosárban!


A rendelés elfogadása:

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

A Webáruház ügyfélszolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:



* Az info@taktikailampa.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt színben, márkában van raktáron). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk , ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

* A +36 20 4 960 360 telefonszámon munkatársunk felveszi a rendelést, akár hétvégén is.


Fizetési, és szállítási mód:

Futárcéggel utánvéttel, vagy személyes átvétellel (előre egyeztetett helyen és időben) áll módunkban a termékeket eljuttatni Önhöz.


Figyelem!!!


Előfordulhat, hogy olyan termék van fent áruházunkban, ami sem nálunk, sem a nagykereskedésben nincs készleten. Ez esetben várni kell a beszerzésre, ami nem a mi hibánk és előre is elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségért.

Minimális rendelési tétel:


Minimális rendelési tétel NINCS, de a szállítási költség minden esertben terheli a vásárolt terméket. A megrendelésnek felső határa nincs.




Szállítási határidők:

A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 1-3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.



Téves megrendelés:



Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@taktikailampa.hu
címen vagy a +36 20 4 960 360 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.



Csomag újrakézbesítés:




Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön aznap, vagy másnap nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi veszítünk rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.




Szavatosság, garancia:



Rendeltetés szerű használat esetén, a törvényben meghatározott egy év garanciát vállalunk minden lámpánkra.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.


Szavatossági idő:



Az európai uniós előírások szerint a jótállás - amelyet a fogyasztók inkább garanciaként ismernek - nem kötelező, azonban a tagállamok ettől eltérhetnek. Ennek megfelelően Magyarország a kötelező jótállás mellett döntött, amelyet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben meghatározott tartós fogyasztási cikkekre kell biztosítaniuk az eladóknak.

A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő, gyártó garantálja, hogy egy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni. Ez tehát szigorúbb felelősség a szavatossághoz képest, mert a hibás teljesítésből eredő jogvita esetén a gyártónak, illetve a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy hibátlan árut adott át és a hiba a fogyasztó rendeltetésellenes használata miatt keletkezett. Nagyon fontos, hogy nem magának a hibának, hanem a hiba okának kell a vásárlás előtt keletkeznie.

A kötelező jótállási idő egy év, a kereskedők azonban önként ennél többet is vállalhatnak. Fontos megjegyezni, hogy a jótállás nem lép a minimálisan két évig érvényes szavatosság helyébe.

Az eladó által önként vállalt, a kötelező jogszabály által nem említett termékekre vonatkozó, vagy  a kötelező minimális jótállási időnél hosszabb időtartamra kiterjedő jótállás szerződés keretében valósul meg. A piaci verseny eredményeként a kereskedelemben egyre gyakoribb, hogy a nem tartós használatra rendelt termékekre az értékesítő önként jótállást vállal, annak érdekében, hogy bizonyítsa a termék kiváló minőségét.

A fogyasztó a hiba felfedezése után, a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását az eladóval, vagy a szolgáltatás nyújtójával közölni. Fontos tudni, hogy mind a jótállás, mind a szavatosság esetén a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg: azaz kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás.

Ha a jótállás alá tartozó termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül meghibásodott, az üzlet köteles a fogyasztó kérésére a terméket kicserélni, ha a meghibásodás olyan mértékű, hogy akadályozza az áru rendeltetésszerű használhatóságát.



Elektronikus szerződéskötésről:


Áruházunkban bárki regisztráció nélkül vásárolhat. A megrendelés írásban foglalt szerződéskötésnek minősül, melyet áruházunk iktat és később is hozzáférhető.

A megrendelés lépései: Az áru kosárba helyezése, Pénztárba történő belépés, A vevő adatainak bevitele, Megrendelés elküldése, a megrendelés visszaigazolása.
A szerződés (számla) a magyar oldalon is szlovák nyelven jön létre.


Az ezen az oldalon felsorolt szövegek feltüntetésére törvény kötelez bennünket.
Magatartási kódexünk azonban a következő: A mi alapvető érdekünk a fogyasztó (vevő) maximális elégedettsége, ezért sok esetben a ránk nézve kötelező törvényeken túl is nyújtunk extra szolgáltatásokat, azért, hogy a vevőink elégedettek legyenek.

Alapelvünk, hogy mi vagyunk a vevőért és maximálisan jó, korrekt szolgáltatást és terméket nyújtsunk, ezért minden lámpára vonatkozó 12 hónapos cseregaranciát biztosítunk!


Adatvédelem:

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk, vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a
Számviteli Törvény Kötelez bennünket).


Céginformációk:

Üzemeltető. Molnár Balázs E.v.

Telefon: +36 20 4 960 360
E- mail cím: info@taktikailampa.hu

2112 V eresegyház, Lisznyay u. 4/A

Adószám: 67431515-1-33

Nyilvántartási szám:50223701